Tester těsnění pod hlavou 10 ml AMIO-02779
Tester Těsnosti Těsnění pod Hlavou pro Měření Obsahu CO2
v Chladicím Systému
Tester byl vytvořen k vyloučení podezření na poškození těsnění hlavy a samotné hlavy ve spalovacích vozidlech s benzínovým, dieselovým a LPG motorem chlazeným kapalinou. V případě, že je těsnění netěsné a CO2 proniká do chladicího systému, reakční kapalina změní barvu na žlutou nebo zelenou.
Princip činnosti přístroje je založen na měření koncentrace CO2 - v případě zvýšené koncentrace vstupuje reakční kapalina do reakce s CO2 a mění svou barvu.
Sada obsahuje :
- Reakční kapalina CO2 10ml (vystačí na 5 testů)
- Kónický univerzální adaptér 25mm-55mm
- Měřící trubice
Černý měřicí adaptér (25mm-55mm) umožňuje zkontrolovat 6krát více různých průměrů plnicího otvoru chladicí kapaliny než testery s jedním bílým adaptérem. Umožňuje zkontrolovat m.in. osobní automobily, nákladní automobily, tahače, rypadla, motocykly, vysokozdvižné vozíky.
Adaptér je vyroben ze speciální směsi gumy odolné vůči vysokým teplotám a zároveň dostatečně měkké - díky tomu se těsně přizpůsobí hrdlu a trubičce testeru, což zaručuje 100% těsnost během testu.
Instrukce k provedení testu:
- Naplnit přístroj reakční kapalinou na úroveň mezi komorami (cca.2ml).
- Připojit tester k otvoru vyrovnávací nádržky nebo chladiče.
- Nastartovat motor, zvýšit otáčky pro dosažení vyššího tlaku spalování.
- Nechat motor běžet na mírně zvýšené otáčky a sledovat chování reakční kapaliny
- Změna barvy reakční kapaliny na žlutou nebo zelenou během několika minut testu naznačuje poškozené těsnění pod hlavou nebo poškození samotné hlavy.
- Po dokončení testů opatrně demontujte přístroj.
Výsledky testu:
- Změna barvy z modré na zelenou v dieselovém motoru - znamená poškození těsnění hlavy nebo samotné hlavy.
- Změna barvy z modré na žlutou v benzínovém/LPG motoru - znamená poškození těsnění hlavy nebo samotné hlavy.
- Reakční kapalina barva modrá - Nebyl zjištěn CO2 v systému.
Informace týkající se bezpečnosti:
- Během provádění testu na nádržce chladiče je nutné zachovat zvýšenou opatrnost při odšroubování víčka na teplém motoru a během samotného testu - riziko popálení!
- Během testu nedovolte smíchání chladicí kapaliny s reakční kapalinou - Test může být nesprávný!
- Chraňte před dětmi, po provedení testu si důkladně umyjte ruce!
height: | 12 |
length: | 7 |
width: | 5 |